Mr. GEEK

بلاگ شخصی علز | Alez

Mr. GEEK

بلاگ شخصی علز | Alez

Mr. GEEK

بلاگی برای به اشتراک گذاری مطالبی که یاد میگیرم. موضعات این بلاگ عموما در حوزه های IT و برنامه نویسی است و تمرکز زیادی بر دنیای گنو/لینوکس گذاشته شده. به امید جاافتادن استفاده از لینوکس و ارتقای فرهنگ متن باز در کشور عزیزمان.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

علیرضا هستم. یک شیفته فناوری و عاشق دنیای اندروید و موبایل ها و شاید یکی از طرفداران سونی :). آشنایی من به موبایل ها بر میگرده به حدودا سال های 88 و 89 که کارم رو توی انجمن اندرویدها به عنوان مدیر بخش سونی اریکسون آغاز کردم و سال بعدش تبدیل به بخش سونی شد و بعد از اون مدیریت برند هواوی هم به من سپرده شد. از اونجا بود که شاید مقاله نویسی رو یاد گرفتم و توی انجمن های گرینروید و انجمن اکسپریا ایران نیز مطالبی نوشتم و از اون زمان بود که به اسم Alez شناخته شدم. 1 سال هم درگیر هک و اینجور مسائل بودم که خوب مسلما با دانش کم به جایی نرسیدم و بعد از اون الان دوسالی هست که شروع کردم کم کم برنامه نویسی رو یاد بگیرم. 

برنامه نویسی رو با زبون HTML/CSS شروع کردم (شاید خیلیا زبان برنامه نویسی به حساب نمیارن) و خوب الان هم دنبال یاد گرفتن پایتون و زبان های دیگه هستم. 

سعی میکنم در این وبلاگ مطالبی رو بزارم که شاید یه روزی مشکلاتم در زمینه لینوکس بوده شاید به درد بقیه دوستان هم بخوره. و همینطور اگه مطلب جالبی در زمینه برنامه نویسی یا فناوری اطلاعات یا حتی هکینگ ببینم اونو اینجا میزارم که هم خودم بتونم به اونها راحت دسترسی داشته باشم و هم کسانی که دنبال اینجور مطالب هستند. و از قرار دادن مطالب زرد که در نت به وفور پیدا خواهند شد سعی میکنم پرهیز کنم.

** تمامی مطالب تحت مجوز Craetive Commons Attribution منتشر خواهد شد و این به طور خلاصه یعنی :

انتشار مطالب این بلاگ فقط با ذکر اسم بنده و آدرس بلاگ مجازه ودر غیر اینصورت دزدی محسوب میشه. **

برای ارتباط با من و یا لینک کردن همدیگر هم میتونید صفحه مخصوصشو ببینید :)

با آرزوی موفقیت برای همه